Čekanka má velikou moc, byla-li následujícím způsobem kopaná. V Nové pondělí nebo Nový pátek kopají člověk s bosýma nohama a říká: Pakli máš tu mocslunečnou, kterou vládneš i otvíráš svého kořene krásy, pakli máš a ji následuješ, tu já tebe zaklínám skrze Boha Otce, Boha Syna a Boha Ducha svatého i skrze pána našeho Ježíše Krista z panny Marie narozeného a na krizi umučeného, skrze vstoupení do pekel, skrze slávu a vzkříšení jeho a skrze den příští jeho, a zaklínám tě skrze Pannu Marii a skrze všecky sv. anděly a skrze apoštoly a proroky, mučedlníky a zpovědníky a skrze všecky svaté panny a vdovy, a zaklínám tě skrze moc, kterou vládneš, kterou moc máš od Boha Otce všemohoucího, též všech svatých jeho. aby, kterékoliv stvoření dotčeno bude tebou, hned velkou milosti mne zamilovalo, které okovy dotčeny budou, aby se zlámaly a zámkové aby se zotvírali. Proti tomu všemu beru si tě (N), k čemuž mi dopomáhej Bůh Otec, Bůh Syn a Bůh Duch svatý. Vykopanou čekan ku seber rukou bílým šátkem ovinutou a bude mítitu moc, jakouž jsi ji vyžádal.
Если цикорий выкопать следующим способом, он будет иметь огромную силу. В первый понедельник или в первую пятницу после новолуния человек с босыми ногами его выкапывает и говорит: Если у тебя есть сила солнечная, которой ты владеешь и раскрываешь красоты своего корня, если она у тебя есть и ты ее наследуешь, здесь я тебя заклинаю Богом Отцом. Богом Сыном и Богом Духом святым, и господом нашим Иисусом Христом, от девы Марии рожденным и на кресте измученным, его вступлением в ад, славой и воскресением его, и грядущим днем его, и заклинаю тебя Девой Марией, и всеми святыми ангелами, и апостолами, и пророками, мучениками, и исповедниками, и всеми святыми девами, и вдовами, и заклинаю тебя силой, которой ты владеешь, которую имеешь от Бога Отца всемогущего, и всех святых его, чтобы какого бы существа я ни коснулся, оно полюбило бы меня тотчас великой любовью, каких бы оков я ни коснулся, они сломались бы, а замки чтобы открылись. Против всего этого тебя беру (имярек), и помогай мне в этом. Бог Отец, Бог Сын и Бог Дух святой. Выкопанный цикорий берут рукой, обернутой белым платком, и он будет иметь ту силу, о которой ты его просил.
Lika Почетный пользователь
Сообщения : 4138 Регистрация : 2014-09-22 Возраст : 51
Takto učiň vezma méle dubové v levu ruku a měj v pravé ruce nuož a rci: Ve jméno Pána Jezu Krista Nazaretského zaklínám tě, aby vzalo moc proti všípadúcí nemoci. A tak učiň jednu ránu nožem. Po druhý rci: Ve jméno najsvětějšího a najtrpčejšího umučení jeho, pro kteréhož nebe a země se třásla, zaklínám té ut supra a udeř druhu ránu nožem. Třetí rci: Ve jméno najsvětějšího a najbla-hoslavenější panny a matky Marie Jezu Krista Syna Božího zaklínám tě ut supra a učiniž třetí ránu a tou třetí ránu tcprv utni méle toho dubového a tak muožeš zaklínati, dokud chceš, a dajž komu chceš aby nosil anebo nosila v prstenu při holém životě a zajisté uzdraven bude ten člověk. A jmele má bráno býti před sluncem tím obyčejem svrchu psaným u veliké čtvrtek. Ten prach z dubového mielí sprošťuje padúcí nemoci přijímaný s Senným vínem.
Сделай так - возьми растущую на дубе омелу левой рукой, в правой держи нож и говори: Во имя Господа Иисуса Христа Назаретского заклинаю тебя, чтобы у тебя появилась сила против всякой падучей болезни. После этого сделать надрез ножом. Затем сказать: Во имя святейшей и мученической смерти того, из-за которого небо и земля тряслись, заклинаю тебяut supra- и сделать второй надрез. Затем сказать: Во имя святейшей и благословеннейшей девы и матери Марии Иисуса Христа Сына Божьего заклинаю тебяut supra*, сделать третий надрез и только после этого отрубить дубовой омелы. И так можешь заговаривать так долго, как хочешь, и дай омелы, кому хочешь, чтобы носил(а) в перстне на голом животе, и этот человек выздоровеет. Омелу следует так срезать до восхода солнца в Страстной четверг. Она будет способствовать исцелению от падучей болезни, если ее принимать растертую в порошок с жженым вином.